În ciuda încercării de a promova produsele sănătoase, directorul executiv al companiei McDonald”s a declarat recent că salatele înregistrează cele mai slabe vânzări, relatează Huffington Post.
Don Thompson a explicat că în prezent aceste preparate reprezintă doar 2-3% din vânzările restaurantelor din Statele Unite ale Americii.
Cu toate acestea, când McDonald”s introducea primele feluri de salate în meniu în urmă cu zece ani, acestea s-au bucurat de un mare succes în rândul consumatorilor, crescând totodată cifra de afaceri a companiei.
Totuși scăderea vânzărilor înregistrată în ultimii ani a determinat restaurantul fast-food să renunțe la anumite produse – printre care și două tipuri de salată – și să se concentreze pe meniul economic.
Nici această soluție nu a avut însă rezultatele scontate, au apreciat analiștii de la Reuters. Potrivit acestora, principala problemă a McDonald”s este gama foarte variată de produse, dar și timpul îndelungat necesar preparării unora dintre acestea.
Astfel, consumatorii nu reușesc să experimenteze noile preparate, preferându-le pe cele tradiționale ale McDonald”s, cred jurnaliștii Reuters.